gladis


Jag i sommras, sommaren gick för fort?



Idag är jag på bra humör kanske har att göra med att jag fick träffa alla underbara vänner igen!
Sen ringde MTR mig (MTR är kort sagt: företaget man blir anställd på när man jobbar inom tunnelbanan) för jag hade skickat in CV dit eftersom jag behöver ett extra jobb, så fick jag göra en telefon intervju och sen tyckte dom jag verkade intressant så ska på intervju där på onsdag! Whoho, jag hoppas verkligen att jag får det jobbet.

Ikväll ska jag gå en prommenad med niklas sen ska jag bara vara hemma och chilla eftersom att jag fortfarande är lite sjuk. Har inte så mycket läxor och sånt den här veckan eftersom att vi har "elene projekt vecka" där man ska välja ett ämne och skriva om det och sen redovisa för klassen på fredag. Men nu ska jag byta om innan jag möter niklas, puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: L

hihi tack desamma gulle! :D

2009-09-14 @ 20:05:37
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: bästa E

Naw gullemaja, we have missed you ;) <3<3

2009-09-14 @ 20:35:36
Postat av: s

aww <3 :)

2009-09-14 @ 22:57:54
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0