helgen





Bilder från i fredags som blev en lyckad kväll! Som vanligt blev det en liten båt tripp, haha. JUSTE på vägen till viktor såg jag och jossan tsatziki ni vet? Jag gick självklart fram och tog en autograf och fick en kram (NAAAAAT).


I lördags var det en chilldag om man säger så med kopps, pizza och cola mihi. Idag var det INTE en chilldag, hade först fotbollsträning (HAHA JAG VET), har börjat spela igen, det var faktiskt as kul. Sen har jag inte gjort nått mer vettigt iofs, eller jo pluggat lite. Nåväl det kanske inte var så mycket men a sen är det ju söndag också, bara det är jobbigt! Men nu ska jag och amanda kolla på jalla jalla, bästa filmen! Godnatt / S


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är tjejer ;)

2009-09-08 @ 15:40:37
Postat av: mickis

men åh vad snygg man ä haha

2009-09-09 @ 00:01:33
URL: http://preach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0