sjuuuuk

Hejsan!! Har inte skrivit på hundra år så nu ska jag skriva ett låååångt och bra inlägg som kompensation. I fredags var jag inte i skolan eftersom att jag hade sjukt ont i halsen, men åkte in till stan på dagen med bästa E för skulle köpa en present till virre eftersom att ha fyllde år igår, så då passade jag på att shoppa lite också:


skooor <3


(det var rea på topshop så köpte den här klänningen, sjukt snygg där bak)

(några tröjor från h&m bara)


Köpte de här roserna till älskling på hans födelsedag, haha jag gillade dem mer än vad han gjorde typ, menmen killar..

Sen i helgen har jag bara varit hemma hos älskling eftersom att jag har varit sjuk
och i söndags så lagade vi mat och firade hans födelsedag tillsammans med hans familj och sen på kvällen chillade vi och kollade på final destination och efter det däckade jag seriöst, haha var sjukt trött. Idag blir det plugg, kolla på DH och vila så att jag blir frisk, puss&kram/S

Kommentarer
Postat av: jessica

åh vad snygga skorna var! ;D kläderna oxå för den delen ;)

2010-04-22 @ 17:42:59
URL: http://blomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0