fjärde dagen
















Först hängde vi på stranden hela dagen och på vägen hem köpte jag och fille en jäger, tröttnade på att gurgla citron och knapra tabletter så körde på riktig host medicin istället, haha! Vi var och åt middag på ett riktigt nice ställe, det blev 3 rätters och min förrätt var så jäkla god alltså, shirre. Efter det drog vi tillbaka till hotellet och förade lite innan vi drog till "sex on the beach stället". Eftersom att vi fortfarade (iaf jag jessi och stina) var sjuka så orkade vi inte dra och dansa så vi chillade där hela kvällen, blev iof lite dans på baren! Haha. När vi hade fått lite för mycket av det goda så begav vi oss hem, fast fille var med morten och jag var på efterfest i malmös rum haha fy fy fan. Rolig kväll iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

myyyyyys :)

2010-08-21 @ 15:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0