första dagen!



Orkar inte skriva om hela resan på en gång så kan berätta lite i taget. När vi kom dit så fick jag seriöst en värme chock, det var så jäkla varmt, över 40 grader varje dag och 30 på kvällarna, så ni kan ju bara fatta hur lökigt det var att gå ut. Det är en av anledningarna till varför jag inte skulle villja åka tillbaka dit, det var för varmt. Den andra är att man var tvungen att åka en buss från antalya (flygplatsen alltså) till alanya som tog 2 timmar!! Det var inte roligt kan jag säga.

När vi väl kommit fram iaf så kommer vi till receptionen och måste betala extra för ac typ 500 kr man ba gaaah, skriv inte i resekatalogen att det ingår då? men det var bara att betala för dett gick inte att vara utan ac direkt. Efter allt strul gick vi iväg för att äta, vi satte oss på en restaurang där det inte var en människa men ändå tog det 30 min att få in maten, haha. Sen gick vi iaf tillbaka till hotellt, köpte lite turkiska breezers som var extremt goda och sen drog vi ut. Vi blev sittandes på samma ställe hela kvällen där vi även var varje dag hela veckan innan vi drog vidare till någon clubb, så sjukt mysigt och trevliga personer som jobbade där. Första kvällen blev iaf sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0