jag finner inga ord..



Jag är så himmla chockad just nu min bästa kompis är gravid och ska ha barn om 9 månader!!!!!!! Det är helt sjuk jag kommer ihåg när vi var små och lekte på gården, hade picknick vid årstaviken, hade filmkvällar och sov hos varandra hela tiden, hängde i skarpnäck, handlade frukost i morgonrock, brände popcorn så det börja brinna och 100000 andra grejer till och nu ska du bli mamma!! Och inte nog med det, hon gifte sig idag också. Herregud vad jag känner mig liten just nu, jag har inte ens en kille haha. Men jag är så himla stolt över dig och önskar verkligen dig all lycka, det är du värd! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Melissa

omg vad söt du är älskling :) finaste inlägget!

loooveeeeeeeeeeeeeee puss

2010-08-26 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0