sjätte dagen















Det blev som sagt inte många timmars sömn men jag och fille gick iväg till stranden och hängde där under dagen. På kvällen var det beach party men fille var sjuk så hon stannade hemma :( men jag, jessi och stinis hade galet kul ändå!! Först när vi står och väntar på bussen som ska ta oss dit så kommer det en kille och ba: beach party? vi ba: yees! Så vi hoppar in i bussen där det redan sitter några svenska killar. Efter 2 minuter kommer vi på att vi glömt biljetten så han fick vända tillbaka bussen medans vi sprang upp till hotell rummet för att hämta vår biljett. När vi kommer ner så var det några andra killar från vårt hotell som också skulle dit så dem "han med bussen tack vare att vi åkte tillbaka för att vi glömde biljetten". Men vi var hjältar i typ 2 min för när vi kommer fram så är det fel beach party, vi hade alltså tagit fel buss haha, så vi fick ta taxi till det rätta.

När vi väl var framme så fanns det inte en enda sittplats typ så vi gick runt där tills vi fick några stolar men eftersom att det var fri bar hela kvällen tog det inte lång tid tills alla inte satt längre :P Det var iaf massa tävlingar, eldshow osv. Men det bästa var när han som ledde det hela ba: is it anyone from och så sa han olika länder och så skulle dem som kom från det landet skrika så högt dem kunde sen när han skulle säga Sverige han ba: "Is it any BIRA BIRA BIRA?" och alla svenskar: "BÄRS BÄRS BÄRS" haha och det var verkligen majoriteten som var svenskar så det var lite kul. Lite senare hittade iaf jesscia ett ragg så vi drog med han och hans killkompisar till robin hood och där blev det lite för mycket dricka för min del eftersom att dem bjöd och bara hällde upp mer och mer hela tiden .. Nåväl kom hem tillslut iaf och då fick jag för mig att jag skulle ha jäger, men den åkte i backen istället hahahah. Det var iaf en sjukt rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: stina

hahahahhha asså din jäger:P å filles kärringgarv HAHAHAH

2010-08-23 @ 11:04:48
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: jessi

HAHAHHAHAHAH ja kärringgarvet asså :P vi skulle fått med det på filmen hahahah

2010-08-24 @ 10:03:45
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0