christos masters

Hej gullisar! Förlåt för min otroligt kassa uppdatering, ska bättre mig! Men igår hann jag faktiskt inte blogga, jobbade som golf caddie på christos masters hela dagen, det var riktigt kul men det kontigaste väder jag varit med om, först sol, moln, ösregn, moln med sol, jätte varmt och soligt, as mycket regn så man höll på att frysa ihjäl, sol med duggregn, snö TYP haha men jag överlevde!







(tältet flög iväg, haha)

Sen på kvällen var ju kändisfesten på ambassadur, det var kul men mycket b kändisar från typ paradise hotell, idol, mammas pojkar, nån bloggare sen va bobby där, robert wells och massa andra, men det var kul iaf! Sen dog jag och fille på efterfest, haha! Idag mår man ju som man förtjänar + att man ska stå och sälja bira på råsunda, kuuuuuuuuuuuul. Men nu ska jag sätta fart, puss&kram /S

Kommentarer
Postat av: EN MODELLS LIV

Jag var där jag med :D

2010-09-04 @ 23:29:52
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0