shopping

Hej allihopa! Idag har jag varit i stan igen, med bästa E! Självklart hade vi lika kul som vanligt. Men det bästa var nog: Jag stog i kön för att betala, då ringer E och säger att dragkedjan på hennes klänning fastnat, så jag betalar och kommer ner till provrummet och JA den hade verkligen fastnat! HAHA den gick inte av hur mycket vi än drog den upp och ner och eftersom att ingen hade en sax eller någonting liknande slutade de med att vi drog sönder klänningen! HAHA tror inte jag har garvat så mycket i hela mitt liv.
Efter det åt vi på taco bar och gick och kollade i lite fler affärer. Fick iaf med mig en tröja och två halsband hem men ingenting var på rean, typiskt. Puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: bästa E

HAHAHAH, alltid lika roligt med dig bästa S! Minne för livet, jävla klänning :D <3<3

2008-12-28 @ 13:42:32
Postat av: s

sv: Ja självklart. HAHAHAH ja, den hade verkligen fastnat! <33

2008-12-28 @ 13:44:57
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0