Johans fans

Jag antar att ni som såg idol inte missade det här haha, jag höll seriöst på att garva ihjäl mig, shit det måste nästan varit uppgjort på något sätt, eller kan man vara sådär störd?  RobinB satt iaf säkert, ohyeah!
Just nu sitter jag och har och gör ingenting eftersom att viktor sover för han ska upp halv 7 imorgon. Så jag har två val antingen sitta här och ha as tråkigt eller gå och lägga mig och inte kunna somna och ha ännu mer as tråkigt. Roliga val, I know. Men för att fördröja tiden kan jag ju berätta vad jag har gjort idag på min lediga dag. Förutom att plugga var jag och älskling på gustavsbergs badhus, det var kul faktist, älskar att åka vatten rutschelkana och sånt där, haha. Annars har jag inte gjort så mycket förutom att kolla på Idol. Men nu ska jag väl gå och sova orkar inte sitta här och ruttna, godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0