fuckoff(onoff)

Jag lämnade in min dator för ca 6 veckor sedan för att den vägrade ladda även fast man satte i sladden. De sa att de skulle ta högst 3 veckor att fixa problemet men nej tydligen inte för efter 3 veckor fick jag ett sms om att den va 3 veckor sen, den skulle alltså vara klar på söndag, men idag ringde pappa upp och frågade om den kanske hade blivit klar lite tidigare eftersom att de verkar ju konstigt att den ska vara klar på en söndag, och ja den är klar och har legat där i ungefär en vecka, så OKEJ bra information. Så jag åkte iaf och hämtade den och dom hade bytt sladd för de va den som va trasig. man undrar ju om dte tar 6 veckor att bya en sladd? Tydligen, men iaf när jag väl kommer hem tror ni inte att allt på hela datorn är borta, bilder, musik, program, ALLT, gah jag blir galen!  




 det är tur att man har en datanörd till pojkvän som fixar allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0