This Womens Work

Tjenis! Har suttit och pluggat natur i nästan 3 timmar nu, suck, det är ju inget litet prov om man säger så. Idag fick vi även papper om individuella val inför 3an. Först tänkte jag välja matte C och samhälle C som båda är 100 poängs kurser men sen när jag pratade med vår studievägledare sa hon att samhälle C inte gav några merit poäng så jag skippar  det och läser aktiekunskap och bild istället som är lite roligare. Sen har jag redan 2,5 meritpoäng som ändå är det som man max får räkna (eftersom att jag har läst spanska steg 3, 4, etik och livsfrågor och nått mer som ger meritpoäng). Så men jag ska i alla fall läsa matte C, hur jag ska klara det är fan en gåta men det är i alla fall bra att ha. OKEJ nog om det har hittat en riktigt skönn låt som ni bara måste höra! Puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: L

sv: haha aaaa fast den är inte direkt seriös! :) det får du inte tro haha

2009-04-15 @ 22:45:37
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0