sommaren med göran

Hejsan svejsan!

Igår glömde jag bort att skriva kom jag på nu, på dagen var jag nämligen hemma hos mamma, umgicks, solade (den timmen det var sol sen blev det typ storm) och åt middag. Sen träffade jag melissa och vi åkte tillsammans till the voice i kungsan och: det sög! I stort sett bara fjortisar och blattar som sprang runt, trängdes och puttades, inte kul, så vi drog där ifrån rätt så snabbt. Tillsist hamnade vi på donken eftersom att det spöregnade och efter det skjusade melissas kompis hem mig med bil, hur nice? När jag kom hem höll jag på att frysa ihjäl och var dö trött, men trotts detta + att klockan var halv 12 på natten gick jag och mötte viktor i slussen och åkte hem till han (är man världens snällaste flickvän så är man, haha).

Idag när jag vaknade åt jag frukost och sen damsög hela viktors hus, haha det var inte nådigt! Sen åkte jag, viktor och hans familj in till stan och kollade på sommaren med göran. Det var jätte rolig faktiskt, heoheo! Efter filmen gick vi och åt på en japansk restaurant, det var inte så överdrivet gott men helt okej man ska inte gnälla (: Efter det åkte jag bara hem och jag och amanda har nyss kollat på fucking åmål, men nu ska jag gå och dricka nått, puss & kram / S


Trailer: sommaren med göran


och: 4 månader kvar till Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0