jag är så jävla patetisk

Jag hatar inte någon men ibland hatar jag mig själv för att jag är så jävla asjksdakdkad jag vet inte vad det betyder men det är en blandning mellan en idiot och en idiot typ. Egentligen är jag är en glad person och föröker alltid se allt från den positiva sidan men ibland går det fan inte, man kan inte vara glad hela tiden och räcka till, till alla även fast man vill, men jag blir arg på mig själv när jag blir arg på småsaker. Exempel idag när jag behövde diska trots att jag skulle plugga, WOW big deal sen ser man ett video klipp på en tjej som inte har något ansikte kvar, fyfan för att vara sur för småsaker. 

undra om någon förstod mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0