marholmen

Godmorgon! Har varit jätte dålig på att skriva men har haft lite andra saker för mig.

I lördags
jobbade jag sista dagen (oh yeah) och efter jobbet åkte jag och jossan hem till niklas så vi var där och chillade hela kvällen, gjorde inget speciellt.
I söndags så mötte jag upp älskling så åkte vi tillsammans ut hit med buss, dom andra hade åkt i förväg med bil, men alla fick inte plats så vi fick ta bussen, när vi kom hit gick vi och amanda och bada, rackarns vad varmt det var i vattnet, till och med viktor badade (då är det varmt haha), sen gick vi in, grillade, spelade fotboll och yatzy och åt tårta får vi inte glömma, gjorde maräng tårta med vit choklad, jordgubbar och grädde igen, gotti säger jag bara, men nu ska jag äta frukost, puss & kram / S

lite bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0