ny mobil

Nu är jag hemma från stan, var där med amanda. Vi gick och kollade lite på gina som har rea men shit asså, allt ligger i en hög och alla krigar, puttas och trängs för att få fram ett plagg och exakt allt är i en stor röra, nej vet ni vad, jag gillar inte rea längre! Så istället för kläder så fick jag med mig en ny mobil hem, en sony ericsson c510.


Min nya älskling som ligger och laddar nu, mjauuu

Ikväll ska jag gå på bio harry potter och halvblodsprinsen med thilis. Så ska snart ta någonting att äta, göra mig iordning och sen åka in mot söder, för vi ska hämta biljetterna senast klockan 7. Kanske skriver någonting när jag kommer hem, puss & kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0