sommar

Hejsan svejsan! Har varit på Willans land och har därför inte skrivit. Nåväl nu är jag hemma och har haft 2 riktigt sköna dagar och tur nog har det varit jätte härligt väder. Så vi har bara legat och badat och solat hela dagarna. Finns inget bättre att komma bort och umgås med sina bästa vänner (synd att inte E var med bara).


Från willans land: jag och lillis badar vid badberget & bryggan

Imorgon är jag tydligen ledig (trodde jag skulle jobba men det var visst på torsdag, virrig som man är). Har inga speciella planer, ska väl träffa någon och sola eller nått för det ska ju bli fint väder, men får se hur det blir, måste i alla fall ut och sprnga har fan inte rört på fläsket på år och dagar, suck. Tur att man har fått lite färg när man varit ute i solen så man inte ser helt efterbliven ut. Nu ska jag kolla på film, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA fasna för '' har fan inte rört fläsket på år och dar '' hahha sandri du är inte ens tjock :s du är fan normal ;o <33 du väger typ 50 ? fin blogg frästen :D

2009-06-24 @ 01:13:31
Postat av: Anonym

haha först trodde jag det stog Från willans land: jag och lill gris badar vid badberget & bryggan

HAHHHA !

2009-06-24 @ 11:21:25
Postat av: E

naw gullis <3<3

2009-06-26 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0