upp & ner


Jag är på jätte konstigt humör ena sekunden känner jag mig lyckligast i världen och andra sitter jag och gråter för jag hatar mitt liv. Just nu är jag någonstans där emellan tror jag, eller lite mer åt det dåliga hållet kanske, jag skrev i alla fall precis en jätte långt text på min dator om hur jag känner om ALLT just nu, men den är för privat för att lägg upp här, lite måste man ju hålla för sig själv om man säger så. Annars idag har jag varit med amanda (min syster). Hon var hos doktorn i morse och fick reda på att hon har astma och måste börja ta medicin, stackarn. Men vi har i alla fall varit och ätit på donken (tjockis), varit på åhlens (jag köpte ett nagelack och hårspännen), köpt godis och hyrt film, vi ska se taken, den är så bra så vill se den igen och hon har inte sett den, så det blir perfa! Men nu ska jag gå och laga middag, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: E

Älsklingen då, du ska vara lycklig! Jag finns alltid här för dig, det vet du! Call me anytime <3

2009-06-11 @ 21:52:45
Postat av: s

sv: aw tack bästa E! <3

2009-06-11 @ 23:31:43
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0