life


från sportlovet, bra tider det

Hejsan idag har jag varit ledig hela dan, skönt. Måste bara säga till alla snälla som bryr sig, det betyder väldigt mycket. Är otroligt stressad över allt i skolan också, processrätts prov, arbetsrätt läxförhör, idrottsinlämning, historia redovisning + inlämningsarbete, etik inlämning, spanska bok & engelskabok. Kan ju i alla fall glädja mig med att jag fick 50 av 50 rätt på naturprovet, solklart MVG alltså, ganska bra start om man säger så. Men nu måste jag plugga som ni förstår, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Luisa

jaa an såg jag jo jaghar nog hört om dern där kissie! Men asså vad gör henen så speciell egentligen? undra bara för tycker inte kenza är det ehller hon är jäätte vacker men henens blogg är ju inte direkt världens roligaste!?





Hoppas det fiar sig ialf! Puss

2009-03-04 @ 23:15:51
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0