fuck it

Jag stör mig på ALLT just nu: att min * chef har betalat ut för lite lön till mig, att mina ena skor inte kom med i hm paketet trots att jag kryssade i att jag ville ha allt i ETT PAKET, eftersom att det kostar 100 kr extra och få i 2, att ena bikinin jag beställde var sjukt ful och ska därför skicka tillbaka den, att amanda aldrig hjälper till med ett jävla skit och man får allt plocka upp saker efter henne, det faktum att vi ska äta korv till middag, att det inte är ballar av stål ikväll, att jag har så JÄVLA DÅLIG kondition och vi har konditions test på torsdag, KUL, att det gick sämst på historia provet idag, att det gick sämst på nationella idag, att vi har ett äckligt naturprov nästa onsdag som jag bara vill spy på, att det inte är sommarlov imorgon, att jag tar studenten om ett år OSV, finns alltså en del irritations moment just nu.

Kommentarer
Postat av: bästa E

naw älskling, vi löser det tillsammans, vi klarar det! <3

2009-05-25 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0