jag <3 helgen


Deep Blue- Look into my eyes

Tjenaaa! Äntligen fredag säger jag bara. Är så jävla taggad inför ikväll, sitter och lyssnar på låten som är här över! Idag hade jag bild på morgonen sen juridik prov, vet verkligen inte hur det gick men hoppas på det bästa! Ikväll ska alla tjejerna (jag, E, lillis, willan och madde) först vara hemma hos madde och äta middag, kolla på idol och föra! Efter det drar vi in till metro (samma ställe vi ska ha vår student skiva på). Och där ska vi möta upp lite killar från klassen, kommer bli så jäkla kul! Men ska inte åka förrens om 4 timmar så ska fixa mig och sådär innan och sen vet jag inte vad jag ska göra, aja men det kommer bli så jäkla roligt ikväll i alla fall, skriver nått imorgon innan jag åker till viktor, puss & kram / S   

och: 2 månader kvar till Thailand

Kommentarer
Postat av: adina

fin blogg kolla in min<3

2009-10-17 @ 21:32:12
URL: http://addisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0