lill lördag

Tjenis.. PENIS! Haha fyfan vad kul verkligen. Sitter och pluggar, förvånade? Njee det var väl det jag tänkte seriöst nu jag pluggar 24/7 mitt liv är tragiskt. Idag hade vi naturkunskapsprov, hoppas det gick bra de 3 sista frågorna var jag lite osäker på men får väl se hur det blev. Igår fick vi bilder från den andra familjen vi var i thailand med så tänkte lägga upp några: (inte för att jag har lagt upp alla min andra men ändå)



På arlanda, fifan vad bleka, haha:



Bangkoksflygplats på morgonen:


Första 4 dagarna på beachen:






tomtefras:

fiskspa, när fiskarna åt döda hudceller från fötterna:


amanda och ullrica vid poolen:


en levande hummer:


prommenad på karon beach:


sopor:


god mat:


vi red på den här, men stackarn den ser jätte ledsen ut, nu fick jag ont i hjärtat :(

BÄSTA IBIZA BAR:

andra sidan


fireshow:



innan ballong tävlingen:


sex on the beach, favvo drinken:


jag och jessi:


försöker bestämma mig:


gulligaste servitrisen som jobbade där:
bortse från mitt ansikte tack haha :P


utsikts plats över koh phi phi:

elefanthandukar på hotellet i krabi:





railay beach:


sandslott:




nyårsafton:


solnedgång:


mums:


bangkok:




amanda på flygplatsen påväg hem, bruunis:

Kommentarer
Postat av: jessica

asså åååååh! jag blir fett sugen att ba ta en sista minuten och dra till tillbaks till thaialnd nu på studs!

2010-01-28 @ 14:50:49
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0