fullrulle

Godkväll! Tänkte ta mig tid att skriva ett blogginlägg ;) Jag orkar inte summera helgen för det är alldeles för mycket men kort sagt: visste inte att så mycket kunde hända under en sådan kort tid. Idag har jag varit i skolan som ni kanske förstår så är jag riktigt piss skol trött så har inte så mycket motivation vilket märks på mina resultat, skärpning sandra! Efter skolan var jag på arbetsintervju igen (har inte fått svar från fridays än) och det var angående att jobba i kiosken på alla aiks hemma matcher på råsunda och jag fick jobbet, dock är det ju bara ibland de spelar men ändå, bättre än ingenting! Efter det var jag på dans med melissa och nu är jag hemma.

Imorgon ska jag inte gå till skolan, utan vara hemma och plugga på naturkunskapen. Det behövs. Men nu ska jag läsa lite bloggar och plugga, skriver sen!


Kommentarer
Postat av: stina

åh va kul att du fick de jobbet iaf! ;D

2010-03-30 @ 15:47:10
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0