helgen

I fredags jobbade jag, men det var lite folk så fick gå tidigare. Sen på kvällen skulle jag och viktor bara chilla, men efter att ha druckit några cider åkte vi in till after i stan, men det blev en rolig kväll iaf. Dagen efter var dock inte rolig, jag har fått en medicin utskriven av min doktor mot min hals så jag tog de första 2 tabletterna på morgonen. Efter 2 timmar börjar jag må illa, jävligt illa + att det gjorde obeskrivligt ont i hela magen. Jag ringde och sa att jag inte kunde jobba för det var en omöjlighet att gå mer än en meter. Så jag låg i sängen och vilade men det blev seriöst inte bättre, försökte lyssna på musik, men det gjorde så ont så att jag inte ens kunde göra det, fick panik för mådde så dåligt, usch. Efter några timmar blev det lite bättre i alla fall och idag mår jag bra, tur det. Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0